Zasady załatwiania spraw oraz podpisywania pism.
1. Dyrektor DPS podejmuje działania i załatwia sprawy związane z realizacją zadań z zakresu działalności DPS.
2. Dyrektor DPS podpisuje:
- dokumenty dotyczące realizacji zadań DPS,
- odpowiedzi na skargi,
- inne pisma mieszczące się w zakresie reprezentowania DPS na zewnątrz, wymagające spełnienia zasady równorzędności.
3. W czasie nieobecności dyrektora do podpisywania korespondencji upoważniony jest główny księgowy lub inny wyznaczony pracownik.
4. Kierownicy komórek organizacyjnych podpisują pisma wewnętrzne, dotyczące pracy podległej komórki i powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności.
5. Dokumenty dotyczące gospodarki finansowej, ewidencji księgowej oraz sprawozdawczości podpisuje Dyrektor i Główny Księgowy.
Ilość odwiedzin: | 5084 |
Nazwa dokumentu: | Zasady załatwiania spraw oraz podpisywania pism |
Podmiot udostępniający: | Dom Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim |
Osoba, która wytworzyła informację: | Informatyk Maciej Pacan |
Osoba, która odpowiada za treść: | Informatyk Maciej Pacan |
Osoba, która wprowadzała dane: | Informatyk Maciej Pacan |
Data wytworzenia informacji: | 2017-08-08 09:40:03 |
Data udostępnienia informacji: | 2017-08-08 09:40:03 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2017-08-08 09:44:01 |